星期二, 10月 05, 2004

男 女 大 不 同(Security 版)

結婚

男人似債券。年期一出就十幾廿年,好條件的三十年以上都無問題。只會定期比少少息妳。中途又可以換來換去,唔hold到最後都收唔番本。

女人似期權。年期非常短,走勢非常凌厲,通常(換左三次以上就)會越換越衰,越近expiry date就越唔值錢(因為科技的進步,expiry date會因人而異)。

結婚似SWAP,非tailor make不可,唔開番一輪會係無可能的,正如市面上不會有太多convertible bond(注1)一樣。

注1:Convertible bond本身就兼有債券及期權的特性,而且可以因應時勢及需要而convert。Convert就和結婚一樣,轉變後就成了一體(通常係變為stock),而且不能回頭。


性格

男人似債券。悶到死,十世都唔郁一郁,一郁就一齊郁,而且(驚死唔)驚天動地。只係根著息〔色〕口走勢,無來特色(其實係有的,不過變化不大)。

女人似期權。多姿多采,變化同上落都十分大,而且非常敏感,本質(underlinging stock)更非常重要。由於年期較短,所以更需要好好地珍惜〔尤其是自己,所以要戴眼識人〕。

沒有留言:

張貼留言